כניסה לאזור האישי

אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת לספק לכלל לקוחותינו שירות שוויוני, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות המבנה

משרדנו ממוקמים בקומות:20,22,25 במגדלי משה אביב, זבוטינסקי 7 רמת-גן.

חניית נכים 
חניות נכים במפלס 3 אשר מסומנות ומשולטות ונצבעו ע"פ הוראות התקן המחייב והנחיות היועץ.
כמו כן יש פתרון של חניות עבור נכים מחוץ למגדל בחניון הציבורי של העירייה ברחוב היוזמה וכמו כן פתרון לרכבים שגובהם מעל 2 מטר בחניון פתוח.

דרכי גישה שונות 
כניסה לחניון המגדל לאורחים מרחוב היוזמה מפלס 7 או רחוב המעיין מפלס 5.
הגישה לבניין באופן רגלי מהרחוב דרך רחוב ז'בוטינסקי 7 והרחבה החיצונית.

דלתות נגישות ומתואמות  
בוצעה התאמה בהתאם להנחיות היועץ בשירותי נכים בלבד (התאמת מאחזי יד עפ"י התקן המחייב).
בכל שאר הדלתות במגדל ובמבואת המעליות והשירותים (דלתות זכוכית) הודבקו סימני אזהרה עגולים לבעלי מוגבלות ראייה.
עזרים ללקוי שמיעה : ישנם בלובי המגדל ובחברת הניהול מכשיר עזר לשמיעה לליקוי שמיעה מסוג לולאת השראה של חברת שטיינר. כמו כן במעליות המגדל הוטמע נושא הנגישות ע"י הכרזה קולית של הקומה בתא המעלית ולחצן נגיש בפנל פיקוד היעדים.
הכוונה ועזרים ללקוי ראייה : כחלופה לסימן מוביל בהתאם לחוק הנגישות הותקנו כ 4 מכשירי אפליקציה מיוחדים מסוג Right Here אשר מיועדים לאוכלוסיית מוגבלי הראייה ומובילים אותם מרחבת המגדל למעליות המגדל.
הסדרי המעליות למוגבלים : בוצע פרויקט בו הוטמע נושא הנגישות במערכת פיקוד היעדים (destination) החדישה אשר נותן פתרון גם לנכים ומוגבלי ראייה ושמיעה.
הכפתורים מונגשים ויש הכרזה קולית בפנל החיצוני ובתוך תא המעליות.
שירותי נכים : הוכשרו שירותי נכים לטובת הנכים בלובי המגדל (שירותי נשים) ובקומה SP (שירותי גברים, קיים שילוט הכוונה בלובי וקומת SP.
בשירותים בוצעו התאמות בהתאם לחוק הנגישות והתקן המחייב ( מידות תא השירותים / מאחזי יד מיוחדים / כיור / מראה / סימונים וכו.. ).
באופן כללי : מגדל משה אביב עובד במתכונת 24 שעות 365 יום בשנה.
בלובי ודלפק הקבלה יש אנשי אבטחה ופקידים שתמיד יגישו עזרה וסיוע לכל נכה ומוגבל יכולת.
כל עמדות החניון ובקרת הכניסה מחוברים לחדר הבקרה אשר עובד במתכונת זהה.
מגדל משה אביב ניהול בע"מ שכרה את שירותי הייעוץ של חברת נגישות לעסקים בניהול ארנון זליגר.
בוצע סקר נגישות במהלך שנת 2015 ולאחר מכן התחיל פרויקט הנגשה אשר הסתיים בתחילת 2017 ובפיקוח של נציבות שיווין זכויות לאנשים מוגבלים מטעם משרד המשפטים.

שירות לקוחות נגיש

תוכלו ליצור איתנו קשר בכל אחד מדרכי ההתקשרות שלפניכם:
טלפון: 03-7530500
פקס: 03-7530510

דוא”ל:    
בדואר: מגדלי משה אביב, רחוב ז'בוטינסקי 7, רמת גן 5252007
אתר האינטרנט: באמצעות דף צור קשר 

שעות פתיחת הסוכנות וקבלת קהל     
קבלת שיחות במזכירות החברה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00.
קבלת קהל- תעשה בתאום מראש מול נציג החברה הישיר המטפל בלקוח.
בימי שישי, ערבי חג וימי חול המועד משרדי החברה סגורים.

הדרכות עובדים לשירות נגיש
מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

נגישות אתר האינטרנט

תפעול האתר ועזרי נגישות
באתר זה מותקנת תוכנת הנגשה של חברת "נגיש לי" המאפשרת תיקון של הקוד, התצורה והתוכן של האתר.
באתר זה בוצעו עבודות הנגשה מלאות בהתאם לתקן WCAG 2.0 לרמה AA, ואנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לדאוג שיישאר נגיש בכל זמן. בין אם אתם בעלי מוגבלות פיזית ובין אם לא, בממשק הנגישות שלנו תוכלו למצוא את הטכנולוגיות המתאימות אשר בעזרתן, תוכלו להתאים את תצוגת האתר בעבורכם, ובהתאם למגבלותיכם. שימו לב, כל התאמה שתעשו תשמר בקובץ "קוקי" בדפדפן שלכם, כך שבפעם הבאה אשר תגיעו לאתר זה, או כאשר תעברו בין דפים, לא תצטרכו לבצע התאמות כל פעם מחדש, אלא האתר יחכה לכם מראש מותאם ומוכן עם ההתאמות שביצעתם בפעם הקודמת.
לנוחיותכם, בפתיח הממשק תמצאו כפתור "הפעלת נגישות בסיסית" אשר יפעיל הגדרות בסיסיות כגון התאמה לקוראי מסך והתאמה לניווט מקלדת, בלחיצה אחת ובאופן אוטומטי.
אנו מאמינים כי לכל אדם מגיע הזכות לחיות בכבוד, שוויון, נוחות ועצמאות, ועל פי כן, הושקעו משאבים ומאמצים רבים בממשק הנגישות, כך שיוכל להקל את השימוש באתר ככל האפשר. גלישה נעימה!

תאימות דפדפנים ומערכות הפעלה
Google Chrome, FireFox, Safari, Opera, Microsoft Edge, Android Marshmallow, iOS9 - אנו תומכים בכל המכשירים והדפדפנים הפופולריים בשוק עד לכ-2 גרסאות אחורה.

התאמות כלליות
כפתור להפעלת נגישות בסיסית, ניווט ע"י המקלדת, הפעלת מקלדת וירטואלית, התאמה לקוראי מסך, דילוג לתוכן המרכזי, חיפוש ביטויים ראשי תיבות וסלנג, שינוי שפת הממשק, שינוי מיקום הממשק, שינוי גודל הממשק.
התאמות טקסט ותוכן בממשק:
שינוי גדלי הגופן, שינוי הגופן לקריא, הגדלת טקסט במעבר עכבר (זכוכית מגדלת), הדגשת קישורים, הדגשת כותרות, שינוי מרווח בין שורות, שינוי מרווח בין מילים, שינוי מרווח בין אותיות, יישור למרכז, יישור לימין, יישור לשמאל, יישור מוחלט.
התאמות צבעים ותצוגה:
הצגת תיאורי תמונות, התאמה לקוראי מסך, ניגודיות כהה, ניגודיות בהירה, שינוי האתר לצבעי אפור, צבעים מנוגדים, שינוי צבע הטקסטים, שינוי צבע הכותרות, שינוי צבע הרקע, עצירת אנימציות ותנועה.
התאמות ניווט והתמצאות:
שינוי סמן העכבר לסמן גדול ולבן, או סמן שחור וגדול, הדגשת מעבר עכבר, הגדלה והקטנת תצוגת האתר, הדפסה נגישה, מצב קריאה, ניווט ע"י אותיות, הדגשת פוקוס, הדגשת מעבר עכבר.
למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר, וכן להתאים ואף לפתח טכנולוגיות חדשות על מנת להגיע לרמת הנגישות האופטימלית ביותר, בכל רגע נתון ובהתאם להתקדמות הטכנולוגית.
במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות, או שיש לכם רעיונות לשיפורו, נשמח לשמוע מכם.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, כגון העדר התאמות נגישות או בקשה לביצוע הנגשה והתאמות נגישות בשירות אינטרנט, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכזת הנגישות באגם לידרים 

שם: אביה קמינשסטר
טלפון: 03-7530501
דוא”ל:
מקום משרדה: ז'בוטינסקי 7 רמת גן קומה 22

 

לקבלת הצעה

טעות בשם, יש להזין 2 תווים לפחות (עברית בלבד)
טעות במייל, חסר @ או סיומת
טעות במספר הטלפון, בדקו שוב
שדה חובה
Invalid Input
`